Facebook stratégia
Hatékony Facebook oldalak és hirdetések létrehozása
Talán a Facebookra igaz leginkább, az az általánosságban is elmondható szabály, hogy alkalmazkodj! Ez egy egyszerű szabálynak tűnik, de megvalósítani mégis nagyon nehéz, hiszen ezen a felületen komolyan és főleg hasznosan kitűnni igazán nehéz kihívás.
Minden vállalkozásnál eljön az a pillanat, amikor a kezdeti ihletmerítés és ötletgyűjtésen túl, már egyre nagyobb teher megfelelő tartalmakat előállítani és egyre kevésbé figyelnek oda a célcsoportra, emiatt a mérőszámok csökkenek a konklúzió pedig, hogy a „Facebook már nem a régi”.
Időben fel kell ismerni a megfelelő szakértelem és új látásmód szükségességét. Biztosan állítjuk, hogy a kölcsönös bizalmon alapuló együttműködéseinkkel még minden Facebookhoz kapcsolódó szolgáltatásainkkal erősítettük, vagy tovább erősítettük egy-egy márka jelenlétét.
Facebook stratégiánk a kezdeti lépésektől egészen a hosszú távú, tartós hatásokig tart, tehát előre megtervezzük, hová szeretnénk eljutni, majd ezen szempontok szerint kommunikálunk, de szem előtt tartjuk, a folyamatos finomítás lehetőségét, hiszen a visszajelzésekhez és a változásokhoz alkalmazkodni kell.
A Facebook hirdetések további lehetőséget teremtenek, hogy a pontos célközönséget érjük el és valódi ügyfeleket szerezzünk a vállalkozása számára.
A hirdetéssel kapcsolatos feladatok közül a legnehezebb és legösszetettebb, azoknak a jellemzőknek a kiválasztása, amelyekkel optimális hiper- és mikrocélzást végzünk.
Gyakran találkozunk vállalaton belüli megoldásokkal, ahol a hirdetési felület bonyolultsága miatt, a legegyszerűbb posztkiemelést választják, házon belüli megoldással, vagy átesve a ló túloldalára, túlságosan nagy vagy éppen kis kört céloznak meg anélkül, hogy mérlegelve lett volna, hogy termékünk vagy szolgáltatásunk szempontjából mi számít leginkább.
A Facebook által kínált hirdetéselemzés és az általunk használt elemző szoftverek rengeteg új információt tudnak nyújtani a piacról, aminek segítségével sok esetben számtalan olyan új közönségszegmenseket fedezünk fel, amely hatással lehet nem csak a hirdetési stratégiára de sok esetben a termékfejlesztésre is és a piackutatásra is.
Ma már gyakran előfordul, hogy egy vállalkozás kizárólag piackutatás céljából rendel meg kezdetben tőlünk egy komplett Facebook stratégiát, hogy később az elemzett eredmények mellett tudják majd a terméket vagy szolgáltatást az igények alapján finomítani és „élesben” elindítani egy nagyobb szabású, ugyanakkor hosszú távon költséghatékonyabb Facebook hirdetés elindítását.
Szakértőkként ennek a tudásnak és módszereknek a birtokában rendkívül sikeres kampányokat dolgozunk ki ügyfeleink számára nagyszerű eredményekkel.
Miben tudunk segíteni?
Ha kérdése van, vagy árajánlatot szeretne kérni, kérjük lépjen kapcsolatba velünk!