https://www.traditionrolex.com/40

SEO tanácsadó - hogyan ismerd fel a valódi a szakértőt!

SEO szakértőkből Dunát lehet rekeszteni, ahogy a mondás tartja, ám ez nem igaz! Magukat SEO szakértőnek eladókból viszont már valóban lehet!

Rengeteg online, ingyenesen elérhető tananyag áll mindenki rendelkezésére, és ha a kitartóak ezek bizonyos százalékát elolvassák, akkor jó eséllyel megértik a SEO alapok lényegét, de fontos, hogy ettől nem válnak SEO szakértővé!

Akkor mégis kit hívjunk annak?

A válasz nagyon egyszerű. Azt, akinek több éves tapasztalata van és az évek alatt megfelelő mennyiségű és minőségi referenciát tud felmutatni kis-, közép- és nagyvállalatok weboldalainak munkáiból.
Nagyon fontos, hogy minden területen otthonosan mozogjon, mert nem mindegy, hogy egy pár oldalból álló, egy termékre specializálódott weboldalt kell optimalizálni, vagy akár több ezer oldalas webáruházat.

Hogyan választ kulcsszavakat?

Sokszor láthatjuk, egy-egy "szakértő" referenciájában, hogy felsorolja, mely szavakra hozta fel adott oldalt a Google találati lista elejére. Ilyenkor találkozhatunk olyan kulcsszavakkal, helyesen mondva kifejezésekkel, amelyek annyira specifikusak és kicsi rá a verseny, hogy kevesebb tudással is látványos eredményt lehet elérni.
Pl.: "irányítástechnika", "szünetmentes áramellátó rendszer", "szójagranulátum"...stb. Természetesen erre is szükség van, de egy profi SEO szakértő referenciájából nem hiányozhatnak az általánosabb kifejezések is, amire nagy a verseny, sok a konkurencia és nagyon nem mindegy az ügyfelünk számára, hogy a Google találati lista elején hol is helyezkedik el.
Gondoljunk egy könyváruházra, ahol többségében ugyanazokat a könyveket árulják, melyeket még 100 másik hasonló webáruház is. Ez az igazi kihívás! Egy ilyen feladatnál már nem elegendő, hogyan töltsük ki a meta adatokat és a tartalommarketinggel is vigyázni kell!

Soha nem szabad olyan tanácsot megfogadni, hogy gyártsunk minél több tartalmat, mert ezzel az erővel azt is javasolhatnánk, hogy weboldalunk címével ellátott szórólapokat osztogassanak aluljárókban.
Nagyon fontos a tartalom, és nagyon fontos a sok tartalom, de egy dolgot tud egy profi SEO tanácsadó: minőségi tartalom szükséges és a tartalmakat szinergiába kell hozni, hogy az egyik erősítse a másikat és ennek logikai felépítését, egy megfelelő tartalommátrix kialakítását.
Ezt nem lehet online megtanulni, ez tapasztalat, sok-sok éves munkatapasztalat eredménye lehet.

Nincs olyan, hogy azonnali eredmény!

Egy profi SEO tanácsadó hosszú távban gondolkodik és több hónapra előre tervez, amibe persze belefér, hogy az első eredmények akár két héten belül is jelentkeznek, de ha valaki kizárólag white hat, vagyis a Google által elfogadott módszerekkel dolgozik, akkor a tartós hatás (értsd, nem egy hónapig látható az eredmény), bizony hónapok munkája. Nekünk van olyan ügyfelünk, akinek a weboldalához kerek 10 éve nem nyúltunk hozzá és ő sem, mert már nem is használja a weboldalt, de a 10 évvel ezelőtti SEO munkánk eredménye, hogy az akkor meghatározott kulcsszavak az első helyről visszaestek a másodikra, vagy rosszabb esetben az ötödik-hatodik helyre. Biztosak vagyunk benne, hogy ma sokan elégedettek lennének egy ilyen eredménnyel.

Seo tanácsadás hogyan válasszuk ki a legjobb seo tanácsadót

Közkedvelt trükk, hogy nem legális módszerekkel húzzák fel az oldalt viszonylag gyorsan és ha az ügyfél úgy dönt elégedett az eredménnyel és nem akar tovább együttműködni, akkor a következő pár hétben azt látja, hogy az eredmények egyik pillanatról a másikra hatalmas mértékben romlanak.
Ilyen esetben gyakran előfordul, hogy maga a SEO "szakértő" keresi meg újra a céget, hogy nem gondolták -e meg magukat, mert láthatják, hogy az ő munkájuk nélkül nem lehet eredményes a cég.

Mi áll emögött?

Általában a black hat, vagyis a Google által nem támogatott, úgynevezett illegális SEO módszerek használata, vagy a leginkább elterjed, hogy érvényben lévő szerződés ideje alatt, pár igazán jó minőségű oldalra épített linket a szerződés megszűnését követően egyszerűen törlik. Ugyanez igaz a tartalomgyártásra is.

Óvakodjunk tehát a hangzatos ígéretektől és soha ne várjunk azonnal eredményeket!

Egy jó SEO szakértő nem csak tanácsokat ad, de ért a technológia háttérhez is és pl, magabiztosan kezeli a html nyelvezetet, mert a tecnhológia SEO-hoz ez elengedhetetlen. Tudni kell kommunikálni az adott cég fejlesztőjével világosan és tisztán, mert bizonyára sokan találkoztak már azzal a problémával, hogy a cég fejlesztője és a szerződött seo "szakértő" egymásra mutogat egy meg nem valósult feladat miatt. Ilyenkor ügyfél legyen a talpán, aki igazságot tud tenni.

Garantált keresőoptimalizálás helyezés?

Nah ez az, amit egy profi soha, de soha nem ígér meg és ha valaki igen, az nagyon nincs tisztában azzal, hogy még a Google maga is kitér erre részletesen, miért nem szabad ilyet megígérni!

Erről egészen pontosan itt tudtok olvasni: Garantált keresőoptimalizálás helyezés

A lényeg, aki ilyet ígér, az nem csak etikátlan, de egyáltalán nincs tisztában a Google szabályokkal, ami egy SEO szakértőtől alapból elvárható.

Összegezve tehát, hogyan tudod felismeri a valódi, profi SEO szakértőt:

Először is alaposan átbeszéli veled a kitűzött célokat és sok esetben rávilágít egyes célok prioritási sorrendjére is.

A mi esetünkben az ügyfeleink számára nem is SEO szakértők vagyunk, hanem néha komplex üzletfejlesztési tanácsadók is, hiszen előre látjuk például, hogy mire van, mire lesz kereslet vagy éppen mire nincs egyáltalán, és ilyenkor kérésnek megfelelően már nem SEO tanácsot adunk, hanem egy komplex stratégiát, amivel az ügyfeleink üzletének fejlődését segíthetjük és szintén tapasztalatból mondjuk, hogy az ilyen innovatív tanácsoknak és stratégiai megoldásoknak 100%-os az elfogadása, mert ezek mutatják az elköteleződést és azt, hogy az együtt gondolkodásnak milyen hatalma van, milyen óriási közös sikereket lehet vele elérni.

Miben tudunk segíteni?

Ha kérdése van, vagy árajánlatot szeretne kérni, kérjük lépjen kapcsolatba velünk!

Kérjük a teljes nevét adja meg!
Kérjük ellenőrizze az e-mail címet!
Kérjük valós telefonszámot adjon meg! (Csak szám karakter lehet és minimum 7db)
Kérjük lehetőleg ne hagyja üresen!
Kérjük hosszabban fogalmazza meg levelét!

Kérjük fogadja el az adatkezelési nyilatkozatot!