Google Ads /Adwords/ kampányok

18 év után a Google a jól megszokott Adwords elnevezést megváltoztatta és bevezette az Ads márkát, azzal az indoklással, hogy az elmúlt években rengeteget változott a hirdetési piac és a felhasználók viselkedése is, ami valljuk be, 100%-ig igaz.

A Google Ads lefedi a keresőóriás teljes hirdetéskínálatát minden saját és partneroldalon, illetve alkalmazáson keresztül. Ennek része többek közt a keresőhirdetés, a YouTube videós reklámjai, a Google Maps vagy a Google Play.

A platform a korábbi integrációk mellett, több száz új integrációt is támogat, melyek segítenek eldönteni, hogy milyen média megoldást érdemes vásárolni, hogyan, továbbá ezt hogy érdemes mérni. Jobban tudunk reflektálni a különböző tartalom disztribúciós platformokra és a hirdetéseket megjelenítő képernyők típusára, legyen szó akár okostévékről, AMP oldalakról, játékokról vagy appokról.

Azt eddig is tudtuk, hogy önmagában egy hirdetést elindítani az Adwords felületén nem volt bonyolult, de az új Ads még könnyebb megoldást kínál az intelligens hirdetések bevezetésével.
Az elnevezés azonban ne tévesszen meg senkit! Ezt a hirdetési típust annak találták ki, aki abszolút megelégszik az alap beállításokkal, és nem akar pénzt, időd, energiát áldozni a speciális beállításokra.
Speciális beállításokból pedig eddig is volt és ezután is lesz szép számmal, de ezért vagyunk itt mi, akik ezt mind ismerik! Ezektől lesz egy kampány eredményes és sikereses. Ezek hozzák a megfelelő konverziókat és ezek által ismerjük meg a felhasználókat még inkább, ami újabb és újabb hirdetési típusok tesztelését és bevezetését teszik lehetővé.

Google Search hirdetések

A Google keresőjében, a lista tetején megjelenő szöveges hirdetések a legnépszerűbbek és természetesen a legismertebbek. Ki ne szeretne itt megjelenni egy-egy fontos kulcsszóra, kifejezésre, ami kapcsolódik a termékéhez vagy a szolgáltatásához. Fizetni pedig csak akkor kell, ha az emberek a hirdetésre kattintva jutnak el weboldalára, illetve hívják fel a vállalkozását.

Google-ads-kereso-hirdetesek-optimalnet-adwords-ugynokseg

Google Display hirdetések

A Google Display hálózat több millió honlapon jelenít meg hirdetéseket, de a Youtube videók és mobil alkalmazások hirdetési felületeit is meg lehet célozni vele. Lehetőség van szöveges, képi alapú reklám megjelenítésére, de rövid videók vagy HTML alapú hirdetések futtatására is. A Display reklám azoknak ajánlott, akik szeretnék felkelteni az érdeklődést a termékeik és szolgáltatásaik iránt vizuális elemekkel is.
Földrajz helyre, korra, nemre, kulcsszavakra, érdeklődési körre, témára és konkrét Url-el alapján is meghatározhatjuk kiket szeretnék elérni. A Google hálózata lehetőséget biztosít arra, hogy manuálisan megjelöljük azokat a webhelyeket, ahol hirdetésünk megjelenhet, így lehetőségünk van, akár egy Index.hu címlapos banner elhelyezésére is töredék áron, más rendszereken keresztül vásárolt fix megjelenésekkel összehasonlítva.

keresomarketing_ugynokseg_budapest

Google Youtube hirdetések

A videohirdetések csak azoknak az embereknek jelennek meg, akiknek mi szeretnék megjeleníteni – A fizetés pedig megtekintés alapú, vagyis csak akkor kell fizetni, ha a felhasználók meg is nézik őket. A legismertebb hirdetési forma az úgynevezett PreRoll hirdetés, vagyis egy másik videó előtt megjelenő, de érdemes itt is a kulcsszó alapú hirdetésekben is gondolkodni, mivel a Google után a Youtube a világ második legnagyobb keresője, tehát pontosan annyira fontos, hogy hirdetésünk itt is a lista élén legyen látható.
Természetesen a bemutatott példán felül is léteznek különböző Youtube hirdetési formák, pl, a Youtube kezdőlapján is megjelenhet, itt azonban egyedi foglalás szükséges, ezért ha ez a lehetőség érdekli, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot.
A YouTube videós hirdetés jelenleg az egyik legolcsóbb hirdetői formátum az interneten. Akár 3-4Ft,-ért érhetünk el releváns nézőket, amely egy TV kampánnyal - budget és hatékonyságot tekintve - sem összehasonlítható.

Google-ads-youtube-hirdetesek-optimalnet-ppc-ugynokseg

Google Gmail hirdetések

A Gmail-hirdetések a levelező fiókunk webes felületén a Promóciók fülön belül, legfelül jelenik meg.
Ha kibontjuk, akkor gyakorlatilag egy hírlevélnek felel meg a hirdetés, de mivel ezt az Google Ads rendszeren belül állítjuk be, így a kiváló célzási lehetőségek itt is elérhetőek, sőt, saját e-mail listára is kiküldhetjük, az akár általunk, HTML dokumentumként összeállított levelet, vagy választhatunk a jobbnál jobb sablonok közül.
Ez a hirdetési formátum akár helyettesítheti a hírlevél kiküldést, vagy remekül ki is egészítheti azt, új feliratkozók gyűjtésével.

Google-Ads-gmail-hirdetesek-optimalnet-adwords-ugynokseg

Google Mobil hirdetések

Létrehozhatunk adott mobilalkalmazás-kategóriákat megcélzó kampányokat vagy akár alkalmazáshirdetésekkel népszerűsíthetjük Android- vagy iOS-alkalmazását a Google-felhasználók körében.

Google-Ads-mobil-app-hirdetesek-optimalnet-adwords-ugynokseg

A szöveges keresési hirdetésekkel, a vizuális hirdetésekkel, a YouTube-videohirdetésekkel és az alkalmazáson belüli mobilhirdetésekkel a Google Ads rengeteg lehetőséget kínál a célközönség elérésére. Ezekehez kapcsolódnak még a különböző hirdetési beállítások, mint például a remarketing, ami sokak számára lehet ismerős.

Remarketing hirdetések

A remarketing alapja, ahogyan az illusztráción is látszik, nagyon egyszerű, viszont professzionális tudás szükséges ahhoz, hogy az ebben rejlő lehetőségeket maximálisan kihasználjuk.
Ha meg kellene fogalmazni, hogy mit jelen, akkor általában ezzel a magyarázattal találkozhatunk: „Remarketing hirdetéssel elérhetjük a webhelyünkön korábban már járt felhasználókat”. Ez természetesen igaz, azonban messze nem fedi le a valóságot!

Remarketinggel minden digitális csatornát el tudunk érni és az összes, más felületeken futó kampányokat (hírlevél, facebook, youtube...stb) fel tudjuk erősíteni. Felhasználói viselkedéssel kombinálva egyedi, személyre szabott üzeneteket küldhetünk, amivel remekül lehet konverziót növelni. Sőt, látszólag elvesztett konverziót is vissza tudunk hozni és tanulmányozhatjuk a fogyasztók, vagy látogatók érdeklődését, ami segít a weboldalunk és kampányaink tökéletesítésében.

Google-Ads-remarketing-hirdetesek-optimalnet-adwords-ugynokseg

Minősített Google szakértőink minden fontos változtatásról és újításról előre értesülnek és mivel napi szinten ezzel foglalkoznak, pontosan tudják értelmezni a kapott statisztikát és tudnak rá azonnal reagálni. Ettől lesz szofisztikált és igazán egyedi a kampánystratégiája minden ügyfelünknek!

Google Ad Grants – Ingyenes Google Ads hirdetési lehetőség nonprofit szervezetek számára

A Google keresési eredményoldalain az arra jogosult nonprofit szervezetek számára – havonta akár $10,000 USD - körülbelül 3 millió Ft-os értékben áll rendelkezésre hirdetési keret. A program célja, hogy segítsen a szervezeteknek elérni az embereket, hogy jelentősebb hatást érhessenek el, akár az 1%-os adománygyűjtés kiemelt időszakában.
A nonprofit szervezetnek működő weboldallal kell rendelkeznie, valamint tudomásul kell vennie és el kell fogadnia a Google diszkrimináció-ellenes irányelveit, valamint az adományok fogadásával, felhasználásával kapcsolatos feltételeket. A magyarországi, a programban részt venni kívánó szervezeteknek érvényes regisztrációval kell rendelkezniük a CivilTech szervezetnél (ahol egy ún. TechSoup azonosítót kapnak), illetve közhasznú szervezetként kell bejegyezve lenniük Magyarországon (nonprofit kft, közhasznú egyesület vagy -alapítvány).

Számos alapítványnak segítettünk már, hogy élni tudjanak ezzel a nagyszerű lehetőséggel! A kezdeti adminisztrációs munkákon és dokumentumok begyűjtésén át, természetesen a fiókot is kezeljük, hiszen itt kiemelten fontos, hogy az Google által kért elvárás megfelelően teljesüljön, illetve a normál Ads fiókoktól eltérő módon kell kialakítani speciális beállításokat használva.

Bízza ránk Google Ads fiókját, és mi a professzionális kampánybeállításokkal és –kezeléssel maximálisan kihasználjuk az összes lehetőséget, mely eredményt hoz cége számára!

Miben tudunk segíteni?

Ha kérdése van, vagy árajánlatot szeretne kérni, kérjük lépjen kapcsolatba velünk!

Kérjük a teljes nevét adja meg!
Kérjük ellenőrizze az e-mail címet!
Kérjük valós telefonszámot adjon meg! (Csak szám karakter lehet és minimum 7db)
Kérjük lehetőleg ne hagyja üresen!
Kérjük hosszabban fogalmazza meg levelét!

Kérjük fogadja el az adatkezelési nyilatkozatot!