Havidíjas vs. sikerdíjas SEO tanácsadás: Melyik a jobb választás?

A keresőoptimalizálás (SEO) elengedhetetlen eszköz a digitális jelenlét erősítéséhez, de az igazi kérdés az, hogy havidíjas vagy sikerdíjas SEO szolgáltatást válasszunk? Nézzük meg a két modellt részletesen, és elemezzük, melyik lehet a jobb választás.

Havidíjas SEO tanácsadás: A stabilitás megfizethetősége

1. Közös célok és stratégia:

Az ügynökség és a vállalkozás közötti egyértelmű kommunikáció és a közös célok meghatározása kulcsfontosságú. A havidíjas keresőoptimalizálás eredményessége a két fél által megértett és elfogadott stratégián alapul.

2. Tudatosság és bizalom:

Az ügyfélnek tudatosnak kell lennie, hogy a hosszú távú eredmények és a fokozatos fejlődés lesz a siker kulcsa. Ehhez természetesen egy nagyfokú bizalomra van szükség, amit nehéz lehet elfogadni, ha sok esetben már több ügynökségben is csalódott.

3. Türelem:

Természetesen vannak azonnal alkalmazható SEO technikák, amik „tűzoltásra” kiválóak, de az igazi finomhangolások és SEO szépségek csak ezután jönnek, aminek eredménye hónapokban mérhető. Cserébe viszont egy nagyon biztos alapot ad egy erős weboldalhoz.

Sikerdíjas SEO tanácsadás: Az eredményekért való fizetés lényege

A sikerdíjas modell esetén a fizetés az elért eredmények alapján történik. Csak akkor kell fizetni, ha a keresőoptimalizálás pozitív eredményeket hozott. Ez egy igen vonzó modell, de sajnos a legtöbb esetben egyáltalán nem működik.

1. Együttműködési stratégia

A sikerdíjas modell esetén az együttműködés nem csupán szó szerinti, hanem egy stratégiai alapokon nyugvó partnerség is. Míg az ügynökség és az ügyfél közötti szoros együttműködésben az irány és a stratégia kialakításában mindkét fél részt vesz, a végső döntési jog az ügynökséget illeti meg. Az ügyfél aktív támogatása mellett haladnak a kitűzött célok és az ügynökség által javasolt stratégia mentén, egyértelműen definiálva, milyen eredményeket várnak el és milyen időhorizontban.

Ha adott egy webshop, ahol az ügyfél a sikerdíjas megoldást választja, gyakran olyan kérései lehetnek, hogy arra a termékére fókuszáljunk, ami már három éve a raktárban porosodik. Az ügynökség érdeke viszont, hogy arra a termékre optimalizáljon, ami jól megy és van rá kereslet. Ez egy alapvető ellentét lehet, amit, ha a felek nem tisztáznak időben, komoly kommunikációs problémát tud okozni.

2. Közös árpolitika meghatározása:

Maradjunk egy webáruház példájánál: Az ügyfél árpolitikája, termékminősége és a versenytársakhoz való viszonya mind befolyásolja a keresőoptimalizálási eredményeket. Ha az ügyfél nem áll készen arra, hogy versenyképes áron kínálja termékeit vagy szolgáltatásait, az a sikerdíjas keresőoptimalizálás hatékonyságát csökkenti.

3. Proaktív hozzáállás:

A proaktív hozzáállás kulcsfontosságú a sikerdíjas keresőoptimalizáció során. Az ügyfél és az ügynökség közötti folyamatos kapcsolat lehetővé teszi a gyors reakciókat és az esetleges módosításokat az elérni kívánt célok felé, amikor többségében az ügynökségnek kell meghozni a döntéseket. Pl. egy termék árának csökkentése.

Ezek alapján jól látszik, hogy bár vonzó a sikerdíjas SEO tanácsadás, de sok esetben csak nagyon rugalmas hozzáállással lehet megvalósítani.

Melyiket válasszam?

A választás a vállalkozás egyedi igényeitől függ. Mindkét modellnek megvannak az előnyei és hátrányai, de a havidíjas modell a stabilitását és a hosszú távú stratégia kialakítását tekintve egyértelműen jobb választás. A fix havidíj lehetőséget ad a tervezhető költségekre, a hosszú távú stratégia kiépítése és a fenntartható, hatékony SEO-munka elvégzésére.

Leendő ügyfeleink gyakran érdeklődnek afelől, hogy mi biztosítja számukra, hogy a mi munkánk eredményes lesz. A válaszunk egyszerű: immár 2005 óta foglalkozunk SEO tanácsadással, és a szakmában való fennmaradásunk és kitartásunk önmagában is sokatmondó. Emellett büszkék vagyunk arra is, hogy ügyfeleink több mint 90%-a ajánlás útján talál ránk. Ez rendkívül ritka az online marketing területén, és úgy gondoljuk, hogy ez a magas ajánlási arány tovább erősíti tudásunk és megbízhatóságunk hírnevét.

seo árak keresőoptimalizálási árak

A garantált keresőoptimalizált helyezésről bővebben.

SEO tanácsadó - hogyan ismerd fel a valódi a szakértőt!

Ahhoz, hogy vállalkozása digitális növekedését hosszú távon megalapozzuk, a stabil és előre tervezhető havidíjas keresőoptimalizálási modell kiváló választásnak bizonyul. Ez az üzleti stratégia nem csupán egy szolgáltatás, hanem egy partnerség, ahol a folyamatos költségstabilitás és a hosszú távú tervezhetőség által teremtett bizalom garancia a fenntartható digitális fejlődésre. A mi sokéves tapasztalatunk alapján bátran állíthatjuk, hogy a havidíjas keresőoptimalizálási modell a megbízható siker záloga. Válasszon bölcsen, és helyezze vállalkozását a havidíjas keresőoptimalizálási szolgáltatás megbízható kereteibe, ahol a siker a hosszú távú partnerségből és a hatékony keresőoptimalizálási árak optimalizálásából fakad.

Miben tudunk segíteni?

Ha kérdése van, vagy árajánlatot szeretne kérni, kérjük lépjen kapcsolatba velünk!

Kérjük a teljes nevét adja meg!
Kérjük ellenőrizze az e-mail címet!
Kérjük valós telefonszámot adjon meg! (Csak szám karakter lehet és minimum 7db)
Kérjük lehetőleg ne hagyja üresen!
Kérjük hosszabban fogalmazza meg levelét!

Kérjük fogadja el az adatkezelési nyilatkozatot!