weblapelemzés - audit
Más néven webergonómia vagyis az online marketing azon területe, amely a felhasználóbarát website kialakításáról szól.
A keresőbarát és a felhasználóbarát website jellemzők kéz a kézben járnak.
Egy átfogó weboldal auditot minden esetben javasolunk a cége számára! Hasonlíthatjuk ezt az fél éves-éves szűrővizsgálatokhoz! Időről-időre meg kell vizsgálnunk, hogy a látszat ellenére valóban minden rendben van-e és nincs-e a háttérben olyan probléma, amire fel kell hívnunk a figyelmet és mielőbb megoldani.
A SEO audit tartalmaz minden technológia és tartalmi ellenőrzést és ezen felül az ergonómiai elemzéssel kapunk egy teljes képet weboldalunk minőségéről és hatékonyságáról.
Ideális esetben az audit a weboldal élesben elindulása után indul és folyamatos.
- Átnézzük, hogy a tervezéskor kitűzött célok, hogyan teljesülnek.
- Tudjuk ténylegesen mérni az eredményeket?
- Milyen lépéseket várunk el a látogatótól?
- A látogatók könnyen megtalálják az oldalon, amit keresnek?
Nem elegendő ugyanis ha van egy "SEO barát" weboldalunk és azt látjuk a statisztikában, hogy magas a látogatószám. Ha nincs megfelelő számú forgalmunk, vagy ügyfelünk, akkor valószínű, hogy a weboldal felépítését érdemes átnézni.
Sokan nem hisznek benne, mennyit számít például egy-egy menüpont vagy gomb áthelyezése. A színek használata pedig csak hab a tortán.
Webergonómiai szakemberünk egyben a színtan specialistája is, aki mérhető módon tudja az oldalszerkezet átalakításával és a színek helyes használatával a weboldalakat hatékonyabbá tenni.
Ügyfeleinkkel közös együttműködésben a márka meghatározása, a célközönség kitűzése és a kulcsüzeneteik elérése érdekében auditunk segítségével elérjük, hogy weboldaluk értéke folyamatosan növekedjen.
Miben tudunk segíteni?
Ha kérdése van, vagy árajánlatot szeretne kérni, kérjük lépjen kapcsolatba velünk!