Waze hirdetés helyett is immáron Google Ads a nyerő!
Fontos változás a Waze hirdetések kapcsán!
2023. szeptember 1-jétől a Waze hirdetési lehetőségeit a Google új stratégiája keretében szünetelteti. Ez azt jelenti, hogy a Waze hirdetések közvetlen értékesítése átmenetileg nem elérhető, mivel a platformot összeolvasztják a Google Ads rendszerével.
A Google Ads egy kifinomult, világszerte elismert hirdetési platform, amely lehetővé teszi, hogy célzottan érhessük el ügyfeleidet akár a Google Keresésben, a Google Térképen, a YouTube-on, vagy számos más partneroldalon. Az új rendszernek köszönhetően még hatékonyabb és átfogóbb kampányokat indíthatunk.
A Google Ads hirdetések szintén kiválóan alkalmasak a helyi vállalkozások és szolgáltatások népszerűsítésére. Mi segítünk a kampányok megtervezésében, beállításában és optimalizálásában, hogy a lehető legtöbbet hozzuk ki a rendelkezésre álló eszközökből. Ne aggódj a változás miatt! A Google Ads rendszere rugalmas és könnyen igazítható az igényeidhez.
Vágj bele most a Google Ads világába, és érd el a célközönségedet ott, ahol igazán számít!
A Waze hirdetések korábbi jellemzői:
A Google tulajdonában lévő Waze, mely a világ legnagyobb közösségi közlekedési- és navigációs szoftvere, több remek lehetőséget nyújt a nagy és egy ideje a kis vállalkozások számára is, hogy hirdetéseket helyezzenek el a programban.
Ezek térképen megjelenő reklámok, keresésben felbukkanó fizetett találatok, illetve felugró hirdetések formájában jelennek meg. Előnye, hogy azok a felhasználók is használják, akik ismerik a pontos útvonalat, de a közösségi információk, esetleges útakadályok miatt rápillantanak, vagy éppen ők osztják meg az aktuális állapotokat.
A Waze hirdetésekkel már alacsony költségvetésből is óriási eredményeket tudunk produkálni!
A közelben lévő felhasználók figyelmét felhívjuk az üzletére és az applikációban felugró hirdetésre kattintva akár oda is navigálhatjuk őket, vagy megtekinthetik a weboldalát, ahol részletesebb információt olvashatnak a vállalatról az üzleti Waze profilon belül.
A Waze Local három alap és egy prémium hirdetéstípust kínál.
Alap hirdetések:
Pin
Feltünteti a vezetőknek egy-egy üzlet elhelyezkedését. A Pin (ami egy kis jelölő), tartalmazza az Ön logóját és arra a helyre mutat, ahol a vállalkozása megtalálható.
Lényegében ez egy plakáthirdetés, csak annál lényegesen hatékonyabb, hiszen célzottan a közelben tartózkodók figyelmét hívja fel, akik eldönthetik, ha már ott vannak, akkor útjukat megszakítva beugranak-e üzletébe.
Takeover
Miután a felhasználó az Ön üzletét jelölő pin-re tapintott, egy ún. takeover hirdetés jelenik meg. Ezen már megjelenik egy nagyobb kép, mellette a vállalkozása neve és aktuális reklámüzenete, amely segít a felhasználókat gyorsan meggyőzni arról, érdemes egy kis kerülőt tenni.
A hirdetés alsó felében megjelenik egy gomb, melyre kattintva módosítani lehet a navigáció célját, valamint egy kis “i” ikonra tapintva pedig megjelenhet üzletének bemutató kártyája, rajta a nyitva tartással, a pontos címmel és az előző aktuális reklámüzenettel.
Kereső hirdetések
A Kereső a Waze applikáció esetében is épp olyan fontos, mint a Google kereső a mindennapokban. Amikor egy felhasználó az Ön termékével vagy szolgáltatásával kapcsolatban keres, és a kulcsszó megfelelő, akkor hirdetése megjelenhet a Waze applikáción belül megjelenő találati lista tetején logóval, cégnévvel, navigálási lehetoséggel. Az applikáción belül a keresési hirdetések ingyenesek ugyan, de a fizetett hirdetések esetén önmagukban nem használhatóak.
A kis- és középvállalkozások tehát a fenti hirdetések közül válogathatnak. Ezek az alaphirdetések olyan vállalatok számára ideálisak, amelyeknek 1-10 helyszínen működnek. A minimum budget havi 60 dollár, vagyis napi 2 dollár.
Prémium hirdetés
Zero speed takeover
A takover hirdetés lokációtól független változta. Amikor egy rendszer érzékeli, hogy a felhasználó éppen áll az autójával, például a piros lámpánál, vagy a dugóban, akkor megjelenik egy teljes képernyőt elfoglaló hirdetés. A felhasználó figyelme ilyenkor egyértelműen jobban terelhető, hiszen a várakozásban sokan folyton a telefonjuk kijelzőjén tartják a szemüket. Amikor az autó elindul a hirdetés automatikusan eltűnik.
A Prémimum hirdetési minimum budgete havi 3000 dollár vagyis napi 100 dollár. Azoknak a vállalkozásoknak ajánljuk, akik az alap budgeten felül szeretnének további kiemeléseket és 50 helyszínnél többel működnek.
Összességében tehát a Waze hirdetés kiváló lehetőség, hogy akár alacsony budgettel egy navigációs marketingkampányt indítsunk és boltjába, üzletébe, irodájába tereljünk jelentős forgalmat, de cél lehet a márkaépítés, a telefonhívás és a weboldalra terelés is.
Havi 5000 dollár feletti budget vállalás mellett a Waze csapatával közösen, egyedi hirdetési megoldásokat is vállalunk, hiszen a fent felsorolt hirdetési típusok mellett, még további kreatív megoldásokkal tudunk szolgálni. Kérjen tőlünk ajánlatot!
Miben tudunk segíteni?
SEO és átfogó digitális marketing ügynökségként abban hiszünk, hogy az eredményes online jelenlét összetett stratégia kérdése. Google kampányok, PPC hirdetések, tartalommarketing és social média. Minden területen támogatjuk ügyfeleink növekedését. Kérjen ajánlatot most!