Waze hirdetés
A Google tulajdonában lévő Waze, mely a világ legnagyobb közösségi közlekedési- és navigációs szoftvere, több remek lehetőséget nyújt a nagy és egy ideje a kis vállalkozások számára is, hogy hirdetéseket helyezzenek el a programban.
Ezek térképen megjelenő reklámok, keresésben felbukkanó fizetett találatok, illetve felugró hirdetések formájában jelennek meg. Előnye, hogy azok a felhasználók is használják, akik ismerik a pontos útvonalat, de a közösségi információk, esetleges útakadályok miatt rápillantanak, vagy éppen ők osztják meg az aktuális állapotokat.
A Waze hirdetésekkel már alacsony költségvetésből is óriási eredményeket tudunk produkálni!
A közelben lévő felhasználók figyelmét felhívjuk az üzletére és az applikációban felugró hirdetésre kattintva akár oda is navigálhatjuk őket, vagy megtekinthetik a weboldalát, ahol részletesebb információt olvashatnak a vállalatról az üzleti Waze profilon belül.
A Waze Local három alap és egy prémium hirdetéstípust kínál.
Alap hirdetések:
Pin
Feltünteti a vezetőknek egy-egy üzlet elhelyezkedését. A Pin (ami egy kis jelölő), tartalmazza az Ön logóját és arra a helyre mutat, ahol a vállalkozása megtalálható.
Lényegében ez egy plakáthirdetés, csak annál lényegesen hatékonyabb, hiszen célzottan a közelben tartózkodók figyelmét hívja fel, akik eldönthetik, ha már ott vannak, akkor útjukat megszakítva beugranak-e üzletébe.
Takeover
Miután a felhasználó az Ön üzletét jelölő pin-re tapintott, egy ún. takeover hirdetés jelenik meg. Ezen már megjelenik egy nagyobb kép, mellette a vállalkozása neve és aktuális reklámüzenete, amely segít a felhasználókat gyorsan meggyőzni arról, érdemes egy kis kerülőt tenni.
A hirdetés alsó felében megjelenik egy gomb, melyre kattintva módosítani lehet a navigáció célját, valamint egy kis “i” ikonra tapintva pedig megjelenhet üzletének bemutató kártyája, rajta a nyitva tartással, a pontos címmel és az előző aktuális reklámüzenettel.
Kereső hirdetések
A Kereső a Waze applikáció esetében is épp olyan fontos, mint a Google kereső a mindennapokban. Amikor egy felhasználó az Ön termékével vagy szolgáltatásával kapcsolatban keres, és a kulcsszó megfelelő, akkor hirdetése megjelenhet a Waze applikáción belül megjelenő találati lista tetején logóval, cégnévvel, navigálási lehetoséggel. Az applikáción belül a keresési hirdetések ingyenesek ugyan, de a fizetett hirdetések esetén önmagukban nem használhatóak.
A kis- és középvállalkozások tehát a fenti hirdetések közül válogathatnak. Ezek az alaphirdetések olyan vállalatok számára ideálisak, amelyeknek 1-10 helyszínen működnek. A minimum budget havi 60 dollár, vagyis napi 2 dollár.
Prémium hirdetés
Zero speed takeover
A takover hirdetés lokációtól független változta. Amikor egy rendszer érzékeli, hogy a felhasználó éppen áll az autójával, például a piros lámpánál, vagy a dugóban, akkor megjelenik egy teljes képernyőt elfoglaló hirdetés. A felhasználó figyelme ilyenkor egyértelműen jobban terelhető, hiszen a várakozásban sokan folyton a telefonjuk kijelzőjén tartják a szemüket. Amikor az autó elindul a hirdetés automatikusan eltűnik.
A Prémimum hirdetési minimum budgete havi 3000 dollár vagyis napi 100 dollár. Azoknak a vállalkozásoknak ajánljuk, akik az alap budgeten felül szeretnének további kiemeléseket és 50 helyszínnél többel működnek.
Összességében tehát a Waze hirdetés kiváló lehetőség, hogy akár alacsony budgettel egy navigációs marketingkampányt indítsunk és boltjába, üzletébe, irodájába tereljünk jelentős forgalmat, de cél lehet a márkaépítés, a telefonhívás és a weboldalra terelés is.
Havi 5000 dollár feletti budget vállalás mellett a Waze csapatával közösen, egyedi hirdetési megoldásokat is vállalunk, hiszen a fent felsorolt hirdetési típusok mellett, még további kreatív megoldásokkal tudunk szolgálni. Kérjen tőlünk ajánlatot!
Miben tudunk segíteni?
Ha kérdése van, vagy árajánlatot szeretne kérni, kérjük lépjen kapcsolatba velünk!